top of page

VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR

HVOR LANG TID TAR DET FRA BESTILLING TIL VI FÅR TRYKKSAKENE LEVERT?

Vi sender korrektur på mail 2-5 virkedager etter vi har mottatt tekst. Etter alt er godkjent, tar det vanligvis 1-3 uker med produksjon før trykksakene sendes med posten, avhengig av bestillingen. Postgangen tar vanligvis 2-5 dager avhengig av hvor du bor. I høysesong fra april til september tar vi forbehold om at leveringstiden kan bli noe lengre, og oppfordrer til å bestille i god tid. Legg gjerne inn bestilling selv om ikke alle detaljer til teksten er på plass, slik at vi kan holde av tid til dere. Vi avtaler uansett fremdrift og levering før vi setter i gang.

Våre konvolutter håndlages på bestilling hos vår leverandør i England og normal leveringstid er 3-4 uker. 

LAGER DERE HELT SKREDDERSYDD DESIGN?
Nei, men vi kan tilpasse alle våre kolleksjoner ved f.eks. å endre farger, skrifttyper og papirkvalitet. Vi tar forbehold om ledig kapasitet. Ta kontakt for pristilbud.

KAN DERE LAGE ANDRE TRYKKSAKER I SAMME DESIGN SOM KOLLEKSJONENE?

Ja, vi kan lage det meste i samme design som alle våre kolleksjoner. Ta kontakt for pristilbud.

KAN VI FÅ MONOGRAM FRA KOLLEKSJONEN SOM FIL TIL EGET BRUK?

Ja, alle monogram kan fås som filer med ulike bruksrettigheter. Ta kontakt for pristilbud.

KAN VI FÅ TRYKKSAKENE SOM FILER VI KAN TRYKKE SELV?
Nei dessverre, vi leverer kun ferdige trykksaker. Vi er opptatt av å sikre høy kvalitet og miljøvennlige løsninger i alle ledd, og ivaretar derfor hele produksjonen fra A til Å selv. 

KAN DERE PAKKE OG SENDE UT INVITASJONER?

Ja, vi kan ta oss av hele prosessen med adressering av konvolutter, pakking, frankering og forsendelse av både sett-av-dato-kort, invitasjoner og takkekort. Vi tar forbehold om ledig kapasitet. Ta kontakt for pristilbud.

LAGER DERE KUN TRYKKSAKER TILPASSET BRYLLUP?

Nei, vi lager trykksaker til alle typer begivenheter, som f.eks. dåp/navnefest, konfirmasjon og jubileum. De fleste trykksakene i våre kolleksjoner kan tilpasses ulike begivenheter.

KAN VI OMBESTEMME OSS OG KANSELLERE ORDREN?

Ja, ordren kan kanselleres før vi har startet tilpasningen. Ordren kan også kanselleres før den går i trykken, men vi tar da betalt for arbeidet vi allerede har utført. Det er ikke mulig å kansellere ordren etter at den er godkjent for produksjon. Dere er selv ansvarlige for å sjekke at all tekst er korrekturlest og at tilsendt PDF er helt fri for feil før dere godkjenner for produksjon. Vi setter aldri i gang produksjon før vi har fått godkjenning. (Se salgsbetingelser for mer info.)

HVORDAN SENDER DERE TRYKKSAKENE OG HVA VIL DET KOSTE?

Vi sender alle trykksaker med sporing med Posten. Porto regnes ut i kassen før betaling.

HVOR FINNER VI PRISER?

Priser finnes under hver enkelt kolleksjon. Tilpasning av design utover tekst prises individuelt. Alle våre priser er inkludert mva.​ Frakt tilkommer.

​HVORDAN KAN JEG BETALE?
I kassen velger du om du vil betale med kort eller Paypal. Har vi blitt enige om spesialpris for tilpasning av design, adressering av konvolutter e.l. sender vi faktura på mail når trykksakene sendes fra oss.

KAN DERE GI RÅD OG TIPS?

Ja, vi er opptatt av å yte personlig service og gir gjerne råd og tips i alle dele av prosessen. Vi kan også være behjelpelige med utforming av tekst, Vi har lang erfaring med bryllup og andre begivenheter og det skal selvfølgelig dere som er våre kunder nyte godt av. Ikke nøl med å ta kontakt med oss!

bottom of page